Over mij

SandyMijn naam is Sandy Korver en ik ben de afgelopen tien jaar binnen diverse kleinere bedrijven (tot 20 personen) verantwoordelijk geweest voor het op orde brengen én houden van de backoffice.

Ik ben een echte allrounder. Met mijn kritische, analytische blik, zie ik snel waar de zogenaamde bottlenecks zich binnen een organisatie bevinden en weet ik wat er gedaan moet worden om deze weg te nemen.

Ik zet de basis neer, waarop men het bedrijf verder kan bouwen en breng – zonodig – structuur in de chaos. Of het nu gaat om het inrichten en bijhouden van de (inkoop)administratie, het in kaart brengen en verbeteren van processen en/ of het schrijven van procedures en protocollen,… je kunt dat met een gerust hart aan mij overlaten. Daarnaast kan ik je ook helpen met het opzetten van je verkoopbevorderende mailings, het onderhouden van je social media en je website.

Mijn passie is om mijn opdrachtgevers en klanten zodanig te ondersteunen, dat zij zich volledig kunnen concentreren op het werk waar zij het beste in zijn, blij van worden en geld mee kunnen verdienen.

Achtergrond

Na het behalen van mijn VWO-diploma heb ik mijn NIMA-marketing diploma’s (A en B) gehaald, en heb ik International Management gestudeerd. Ik studeerde een semester aan de Universidad de Deusto in San Sebastián in Spanje en liep stage bij een organisatiebureau van beurzen in Brussel. Ik studeerde af bij Carlson Wagonlit Travel en ging na mijn studie als Pricing Analyst bij KLM aan de slag.

In 2003 kwam ik in dienst bij VPF-Amsterdam, een fabriek/ groothandel in lampenkapmateriaal. Binnen dit bedrijf vervulde ik de functies van sales representative, inkoper en tot slot backoffice manager. Met name deze laatste functie bleek me op het lijf geschreven. Na bijna acht jaar besloot ik om bij het bedrijf weg te gaan, en te onderzoeken waar nu echt mijn passie ligt.

Na vier jaar – waarin ik onder andere werkte bij een administratiekantoor en inkoper/administrateur was bij Superfood.nl – kwam ik tot de conclusie dat de rol van “backoffice manager” me inderdaad het beste past, maar dat ik niet langer fulltime in dienst wilde zijn van één werkgever. Naast mijn huidige parttime baan als Executive Assistant voor de Amerikaanse Beacon Global Group, bied ik als freelancer/ ZZP-er mijn diensten aan het MKB aan. Deze combinatie blijkt me heel goed te liggen. Inmiddels heb ik als ZZP-er al een aantal fijne samenwerkingen met vaste opdrachtgevers.

Steekwoorden

Aanpakker, allrounder, analytisch, betrouwbaar, consciëntieus, hands-in, harde werker, helicopterview, integer, kritisch, loyaal, no-nonsense, objectief, pro-actief, nauwkeurig, perfectionist, rustig, scherp,  stabiel, teamplayer, zelfstandig.